Zmieniamy identyfikację wizualną

Nowy logotyp, identyfikacja zewnętrzna i strona internetowa. Zmiany, które wprowadzamy są odzwierciedleniem naszej nowej strategii, w której jeszcze mocniej stawiamy na design i ekologię.  

Poprzez nową identyfikację pragniemy wyrazić, że nowoczesne oświetlenie to oprócz wartości funkcjonalnych i wizualnych również niezwykle ważny element zrównoważonego projektowania, które jest odpowiedzią na globalne zmiany klimatyczne.

Całą naszą wiedzę, możliwości produkcyjne i najnowocześniejszą technologię wykorzystujemy, by oferować jak najbardziej energooszczędne oświetlenie. Chcemy też wnosić wartość w zakresie unikalnego wzornictwa. Nowa identyfikacja wizualna jest odzwierciedleniem kierunków, w których podążamy.

Istota zmian została ujęta w nowym logo. W projekt wprowadziliśmy więcej światła i lekkości. Postawiliśmy na harmonię, minimalizm i unikalną typografię. Wyraźnie zostało podkreślone nasze przywiązanie do unikalnego wzornictwa i proekologicznych wartości.  Zmianie uległa też strona internetowa. Nowa witryna zyskała nie tylko nowoczesną szatę graficzną, ale także szereg udogodnień. Projekt powstał w oparciu o najnowsze trendy User Experience oraz badania przeprowadzone w wielu krajach.

Wprowadziliśmy także nową kolorystykę. Monochromatyczny logotyp symbolizuje dojrzały design, świadomy minimalizm i koncentrację na tym, co najważniejsze. Z kolei barwy dedykowane poszczególnym działom mają odzwierciedlać nasz wyjątkowy zespół, złożony z osobowości o różnych umiejętnościach, talentach, który jest najcenniejszą wartością Lena Lighting.

Zobaczcie jak zmieniała się nasza identyfikacja na przestrzeni czasu.

Obserwuj nas na:

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2021 Lena Lighting S.A.